Header Ads

BACALAH ANAKKU (PAKEJ LENGKAP )


Pakej Lengkap Ajar Anak Membaca di Rumah

Kaedah fonetik adalah kaedah yang paling sesuai dengan kanak-kanak kerana kaedah ini telah dibuktikan secara saintifik sebagai kaedah otak manusia membaca.

Kajian telah menunjukkan bahawa otak membaca dengan memecahkan perkataan yang dilihat kepada bunyi-bunyi, lalu otak membunyikan huruf-huruf yang dilihat bagi menyebut atau membaca perkataan itu. Kaedah lain bukan sahaja tidak sesuai untuk kanak-kanak bahkan menyusahkan mereka, lambat, mengelirukan dan membebankan memori.

Keistimewaan Produk
  • Sesuai untuk kanak-kanak 3 tahun ke atas
  • Mengikut kaedah fonetik
  • Suku kata mudah
  • Bermakna dan berulang
  • Meningkatkan kemahiran membaca
  • Memperkukuh kekuatan ingatan
  • Kemahiran diperkenal secara bertahap
  • Illustrasi dan kad imbasan menarik



HARGA : RM 123 (Exc Postage)

Tempahan/Pertanyaan :
http://wasap.my/60197141497/BacalahAnakkuPakejLengkap


RISAU TIADA MASA UNTUK AJAR ANAK MEMBACA?


Tips ajar anak untuk ibu bekerjaya :
  1. Setiap hari peruntukkan 2-10 minit untuk sesi mengajar anak.
  2. Ajarkan anak 1 sebutan huruf setiap hari bermula daripada buku 1 Bacalah Anakku.
  3. Kerap tunjukkan kad imbas pada anak, samada ketika anak sedang bermain atau selepas mandi.
  4. Pasang VCD Abu Ada ayam supaya anak lebih cepat tangkap dan ingat.
  5. Konsistens setiap hari 10 minit dan tambah kekerapan pada hujung minggu kepada 3 kali sesi.

Apa kata pengguna Set Bacalah Anakku?


"... Terbaca pengalaman puan mengajar anak melalui kaedah Bacalah Anakku, saya juga mngajar kaedah yg sama dgn puan terhadap kedua-dua anak saya. Alhamdulillah anak sulung saya yg kini berusia 8 tahun telah dapat membaca sepenuhnya ketika berusia 3 tahun setengah dan dengan lancar sekali ketika umurnya mencecah 4 tahun. Kaedah ini saya mulakan ketika dia berusia dua tahun. Untuk anak kedua saya mulakan dari awal memandangkan saya telah pun berhenti kerja ketika dia lahir. Dalam usianya tiga tahun ini,dia telah pun dapat membaca ayat-ayat pendek. Alhamdulilah."

~Puan As, Batu Pahat Johor~

"Alhamdullilah, sepanjang saya mengajar Bacalah Anaku, murid-murid dapat membunyikan dengan baik dan betul. Di samping itu kaedah fonik memboleh murid-murid membaca dengan cepat kerana mereka dapat mengenal dan mengingat bunyi huruf berbanding mengingat nama huruf." -~Nabilah binti Othman-Peserta Kursus Bacalah Anakku di Hotel Swiss Inn, Sungai Petani~


"Saya dah cuba bacalah anakku series ni..anak saya dah boleh membaca ketika umurnya 5thn... sekrg dia dah darjah satu dan lancar membaca BM&BI...
sekrg ni tengah ajar adiknya pula.... sesi mengajar 5minit je...biasalah budak lama2 kang dia boring lak. Sehari 3x... pastikan sesi mengajar tu menyeronokkan... " 
~Puan Sabrina, Muar Johor~

No comments